divendres, 14 de desembre del 2018

BUKANAN

DIMECRES, 5 DE DESEMBRE

El dimecres torna a tocar sortida amb la colla i buscar un lloc assolellat, sembla que aquesta setmana serem una bona colla.
El dimarts tot sembla canviar i finalment el dimecres ens trobem al pàrquing cinc persones. Bé, no serem els que creiem però no esta malament.
Ens decantem per anar a la fer la meva proposta que fa temps tinc aparcada, la Bukanan de la Roca dels Arcs.

Per donar temps al sol perquè escalfi la paret, ens aturem a Artesa per esmorzar i fer petar la xerrada una estona, avui no tenim gaire presa, és una via curteta i amb poca aproximació.
Donat que som cinc, decidim fer dues cordades, davant anirem el Gines, en Pere i jo i a la cordada de darrera la Isabel i l’Antonio.

La primera tirada costa de veure, però hi ha una savina llaçada coma referencia i un diedre vermell a continuació, no és difícil però cal anar en compte on t’agafes per la terreta que cau de dalt i embruta les preses amb un polsim.

La segona tirada , és la millor, primer una placa vertical fins arribar a un sostre que cal evitar per la dreta amb uns passatges bonics, una vegada a l’altura del sostre cal tornar a l’esquerra per seguir per una placa fins la reunió.

La tercera tirada hem fet la meitat per la nova variant que va a l’esquerra i a mitja placa hem tornat a la via original per entrar a la reunió per la dreta.

La quarta tirada segueix recte amunt fins quasi trobar-se amb la via Tarrega que puja per l’esquerra.

La cinquena tirada, el company que la feia de primer a preferit fer la Tarrega i a flanquejat tota la placa fins la darrera reunió d’aquesta.

La sisena tirada hem seguit recte amunt fins el fil de la carena.
Una vegada dalt, sense perdre gaire temps, enfilem el camí de baixada i directes al bar per fer la cervesa