Els VISAS a principi dels anys 70´s

Els  VISAS  a  principi  dels  anys  70´s

divendres, 29 de març del 2013

TIERRA DE NADIE/SOMNI DE QUINFER Vilanova de Meia



DIVENDRES, 29 DE MARÇ

Avui tampoc coincidim amb el Josep, el sortirà demà i jo demà vaig uns dies de viatge, Setmana Santa ...
Truco al Albert ,  li dic per sortir i li proposo Vilanova  (com no...), em proposa Terra de Nadie, en sembla be, tot  i que ja la vaig fer fa un parell d'anys,  tot i que el record és gandul, em va agradar molt , vertical, atlètica, molt ben assegurada i no gaire. obligada, màxim 6a+, de net sembla 6c.

A les 9:15 ja estem aparcant davant del bar,  just en aquest moment veiem sortir a la família Cirera, de dol.  Ens fan saber que van a l'enterrament de l'Àvia, ens ha deixat la mestressa de la casa, els hi oferim el nostre condol i ens acomiadem d'ells, pregarem per ella.
Amb el cor encongit continuem amb el nostre projecte.

A les 11 ja estem a peu de via, només hi ha una cordada a les Rampes, els saludem i al lio.

foto base de la xarxa
Començo jo, tirada suau fins que poc abans de la reunio hi ha un pas estrany a l'alçada d'un clau que li entra molt malament el mosquetó, 20m. 5/5+.


La segona surt per l'esquerra i de seguida hi ha un bombo de 6b, el Albert se'l treu net, encara que pateix una mica, MAXOTE, resta 6a bén assegurat, 30m.


 La tercera és la més difícil, 6c ia més té una chorrera d'aigua a mitja tirada, al bar del mig del poble ens han dit que air va ploure bastant, és a dir a patir, m'ha agafo a tot però no puc evitar un parell de passos de 6a per lo humit...,30m.


Arribats aquí, continuarem per la Somnis d'Quifer, per tema humitats i altres, amb un flanqueig de 15m. de IIº, fem un canvi de R.

Contínua l'Albert, per la tercera tirada de la Somnis, quarta nostra, una de les millors tirada de Vilanova, sortida de R potent, de bloc i després 15m. de molt canto, 6a, a continuació tres parabolts no tan dret però finíssim 6b+, depués canto i un altre pas de bloc (bombo) per entrar a la R., 40m.



La ultima una placa guapíssima de 5º amb un passet rar de 5+, 40m.
Al final grimpada fàcil fins al cim, 40m.

Comencem a baixar quan amenaça pluja, però ens respecta fins al cotxe.

Josep.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada