Els VISAS a principi dels anys 70´s

Els  VISAS  a  principi  dels  anys  70´s

divendres, 14 de juny del 2013

ESPORTIVA A GELIDA

DIMECRES, 12 DE JUNY
Desprès d’un cap de setmana diguem una mica ligth és imperatiu sortir el dimecres però tal i com diu una dita catalana “qui té el cul llogat no seu com vol” i jo encara el tinc , per tant tinc que adaptar els horaris a la feina.
En conclusió, si vull sortir aquest  dimecres tinc que fer-ho per la tarda. Amb el Josep que té més ganes d’escalar que jo, decidim anar a Gelida i castigar una mica els braços.


Escollim la Roca del Corb, un petit recó que no conec i ell tan sols hi ha escalat una vegada.
Comencem per la via del díedre per anar escalfant motors , un cinquè superior  molt interessant, més del que sembla a primera vista i que no ens posa en cap compromís.



La segona fem la del Riki, aquesta ja és més picantona i atès que les assegurances estan posades amb alegria en un pas la reforcem amb un camelot per preservar l’ integritat física de l’artista. Està graduada de  6a+    però deu ni do com tiba de braços.



La tercera ens posem a la del Corb, teòricament un 6b, però molt teòricament perquè hi ha un pas molt però que molt fort, a mitja tirada que ens deixa morts, acabem la tirada amb més pena que gloria i completament fosos de piles.



La quarta fem la via 28, sense nom, un 6a fluix en comparació amb l’anterior i molt estètica i franca.



Per acabar de destroçar els braços fem la via 29, un altre 6a però una mica més tècnic, aquesta la fa el Josep tan sols amb top rope, els meus braços ja han dit prou i no vull forçar . Com que m’ha agradat la zona per la seva tranquil·litat no dubto en tornar-hi un altre dia i poder fer-la.

A les vuit ja estem a casa davant d’una bona cervesa .

J. ESTRUCH

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada