Els VISAS a principi dels anys 70´s

Els  VISAS  a  principi  dels  anys  70´s

dimecres, 8 de gener del 2014

CAP D'ANY

DIMECRES, 01 DE GENER
Tal com mana la tradició, la millor forma de començar l’any és practicant l’activitat que més t’agrada. Per tant tot i la ressaca i la son , decidim aprofitar aquest primer dia de l’any per fer una petita escapada mentre la família encara dorm.
Desprès de les campanades, el “whats app” va començar a treure fum i en poca estona ja teníem un petit grup engrescat per sortir. A les 9, 30 del matí, que tampoc és qüestió de matinar massa ens trobem, el Visa, el David, la Paula i jo a l’entrada de Ca ‘n Jorba. Aprofitarem per anar a fer una mica d’esportiva .


El sector escollit és la Placa de la pluja, un sector on tenim el Sol assegurat i amb vies en les que podem defendre’ns més o menys decorosament i no passar-nos el matí penjats com a xoriços.


El Visa comença per la via de la fissura, segons les ressenyes un cinquè superior, per començar no està malament, una vegada a baix em toca a mi i faig l’ intent d’encordar-me per fer “top rope” però els companys em forcen a desistir de la meva intenció, diuen que la primera tirada de l’any cal fer-la amb tots el honors o sia que em toca patir-la i fer-la de primer. I ja em veus patint els primers metres de l’any. Els estic agraït, és una bona cosa començar l’any fent els primers metres com a primer de corda.



Darrera d’aquesta escalada n’han caigut quatre línies més amb una graduació semblant o un xic més difícils, fins que al final els braços han dit prou i a les 13 hores, el Visa i jo, hem decidit acabar la jornada.


 El David i la Paula han continuat, pel David aquestes primeres escalades  han estat  tan sols un escalfament .  
J. ESTRUCH

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada