Els VISAS a principi dels anys 70´s

Els  VISAS  a  principi  dels  anys  70´s

dimarts, 3 de setembre del 2013

PUTES MOSQUES

DIMECRES, 28 D’AGOST

Avui és el darrer dia de vacances, per tant cal aprofitar-lo al màxim, sortim de casa el Guillem i jo amb la intenció de fer la via Llorens Joan a Narieda i en principi tot va bé, arribem aviat a Coll de Nargó, esmorzem, i marxem cap a Fígols segons els terminis que teníem i a les 11 ja estem a peu de paret. Però aquí ja comencen a torçar-se les coses , la paret regalima aigua per tot arreu i tot i que ja ho veiem mentre pujàvem , sempre hi ha la possibilitat que la via vagi per llocs secs. Res de res, el Guillem tot i provant la primera tirada diu que tots els forats són plens d’aigua, per tant mitja volta i retirada.
Calia cercar quelcom per fer, no és qüestió de tornar a casa amb les mans buides. Aleshores he pensat, aprofitant que no fa calor, be podríem anar a Perles on les vies son curtes i ràpides.
El Guillem que no coneix la zona, s’hi apunta encantat.
Són quasi les 13 hores i ja estem a peu del Roc d’en Sola, he decidit fer la via Putes mosques perquè és de les més boniques de la zona i bon inici per conèixer la roca.


Com que el Guillem està fort, deixo que faci la primera, un tram de 6b que sempre em costa molt, el Guillem té que lluitar-ho però al final aconsegueix passar net. Jo al darrera , com sempre em costa molt, sort de la corda per davant.


A la segona vull lluir-me jo, una placa molt vertical de 6a amb una entrada a la reunió força curiosa, per sort en aquest grau encara em veig les orelles.


La tercera és la més estètica de totes i mentre puja puc fer-li fotos espectaculars, una vegada superat el sostre el perdo de vista i li vaig donant indicacions intuint ell lloc on està.


La quarta torna a tocar-me, comença amb un flanqueig a la dreta fins agafar un sistema de fissures ja fins el cim.


Una vegada al cim una petita excursió de 20 minuts ens deixa altre vegada al cotxe.

J, ESTRUCH

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada