dijous, 31 de desembre del 2015

MUTANT WORLD

DIMARTS, 29 DE DESEMBRE

Ahir vaig treballar i ha estat el darrer dia de l’any 2015 que ho faré( objectiu aconseguit !! ) Però ara tan sols resta arrodonir les escalades i tancar l’any .
Per fer-ho vull proposar al Guillem i al Gerard de fer una escalada matinal abans d’acabar l’any però el Gerard treballa i no pot acompanyar-nos (ell pot un altre dia , però cal preparar reis, i no crec que sigui possible sortir ).
Per tant decidim fer una escapada matinal, el Guillem i jo per tornar aviat a casa i li proposo anar al pic del Martell que ell no coneix i fer una o dues vies.
Dit i fet, el dimarts sortim a les vuit direcció Garraf per esmorzar i a les 10 ja estem a peu de paret amb l’ intenció de fer la primera via, però sorpresa !!,.... el Guillem no ha portat els gats,...... uff !! la nostra proposta de fer dues vies s’ha volatilitzat, però com que som molt testarruts decidim pujar igualment i ens anirem canviant les sabates, els peus de gat pel que faci de primer i el segon pujarà amb bambes.

Escollim la via Mutant World que és fàcil i divertida.
El Guillem fa la primera tirada fins la reunió situada al balcó , no és gaire difícil però hi ha algun pas que ja comença a relliscar .

La segona decidim que segueixi ell mateix i estalviar-nos un canvi de sabates , aquesta és un xic més fàcil i fem reunió sota del bloc característic de la via.
Aquí ens canviem les sabates i segueixo jo en la que és la tirada més bonica de la via amb un tram molt vertical però amb unes preses molt i molt grans i faig la reunió abans del flanqueig que ens porta a la reunió per poder fer-li alguna foto.

El Guillem segueix fins la reunió  i tornem a fer canvi de sabates perquè pugui fer la darrera tirada amb una certa dificultat.
Superat aquest tram , no ens desencordem i seguim pujant , ja de forma molt fàcil fins el fil de la carena i d’allà fent el mico de roc en roc fins agafar el camí de baixada.

Per acabar el mati hem pensat en arribar-nos fins la zona del quatre vents per fer les vies d’esportiva que hi ha, però ens ha fet mandra i decidim tornar a casa amb tranquil·litat i donar per acabada la jornada.

No ha sortit com esperàvem però hem gaudit d’una bona temperatura i el Guillem a escalat en una zona que no coneixia.
Ara si que tan sols resta desitjar-vos a tothom, que l’any 2015 hagi estat bo, però que el 2016 sigui encara millor , ple d’escalades i d’objectius aconseguits !!.

1. Quants records la Mutant World! de les primeres vies que vaig fer.
    Fa gràcia això d'escalar amb la familia.
    Molt bon any! salut i roca.

1. Hola Jaume,
      Al Garraf poques escalades he fet i fa molts anys, tenint ca la Montse a tocar no tenim tradició d'anar-hi. Però és bo visitar llocs propers.
      Salut i bones escalades.
      Josep

2. Escolteu, no es prohibit escalar al Pic del Martell?

1. Bon dia Joan,
      Vaig mirar la web de feec abans d'anar-hi i esta permés escalar fins la zona de la Mutant World (d'esquerra a dreta ) ambdues incloses. La resta de paret si que no es pot escalar en tot l'any.