dijous, 1 de febrer del 2018

L'ADOPTADA

DIUMENGE, 28 DE GENER

Aquesta setmana tenia previst sortir el dissabte perquè el diumenge tinc dinar familiar però el dissabte  per culpa del temps no vaig trobar company amb qui fer-ho.
A mitja setmana, la colla  varem rebre un missatge del Visa que sortia diumenge , però jo tenia el dinar  vaig declinar l’oferiment. Però al no poder sortir dissabte vaig reconduir el tema amb la proposta de sortir si tornàvem a casa a temps per dinar.
Així vaig poder salvar el cap de setmana escalatori fent una sortida rapida.

El nostre objectiu va esser anar a Sant Llorenç de Mongai per fer alguna de les vies del Torrent Fondo, un lloc on darrerament s’han obert vies i que encara no coneixia.
Finalment sortim i desprès de la parada preceptiva a Bellcaire, ens aturem al lloc on diuen que cal aparcar per fer la curta aproximació a les vies. Seguim un incipient rastre de pas amb algunes fites escadusseres fins que arribem a la carena i just davant nostre un ràpel.
Sense més contemplacions baixem amb un ràpel de 60 metres directes al terra però no veiem ni rastre de parabolts que teòricament hi ha a la primera tirada .

Desprès de consultar amb la ressenya que portem , intuïm que la via està uns 100 metres més amunt i no ens costa gaire de trobar. (Resulta que hem baixat per una instal·lació de ràpel que no pertocava, la via per on hem baixat fa la cara de presentar major dificultat de la que nosaltres volem fer).

El Visa és demana la primera tirada (com ja té per costum) i la fa sense gaires  problemes, tan sols es queixa de la roca que no és excessivament bona.
Una vegada tots a la reunió el Visa , torna a demanar-se fer la segona i posats a fer decideix fer-la fins el cim.

Aquesta tirada ja presenta millor roca però també més dificultat, però algun A0 solventa el problema.
Una vegada tots a dalt , tenim dues opcions, fer una nova via (amb el que jo tornaria amb el temps just i molt apretats, o anar a fer la cervesa directament).
En vista que no convé quedar malament amb la família, decidim anar per la segona opció i directes a Sant Llorenç per fer la cervesa

Aprox.     https://ca.wikiloc.com/rutes-escalada/aprox-22335039

1. Nosaltres hi vàrem anar aquest dimecres, amb un dia extraordinari. Aviam si ens veiem, Salut ¡

1. Hola Emili,
      Jo també espero que sigui aviat i fer alguna escalada junts