dijous, 3 de maig del 2018

ITACA entrada DEJA AL CLIENTE SATISFECHO

DISSABTE, 28 D’ABRIL

La sortida d’aquest cap de setmana és presenta diferent, amb la família baixem a Horta per fer una sortida familiar amb els Grau i si és possible amb el Josep farem alguna escapada per escalar.
Les previsions de la meteo no son gaire bones, però no ho serà ni a Horta ni a cap lloc de Catalunya.

Per això aprofitem la primera oportunitat que podem per fer la primera escapada, el mateix dissabte, després de dinar anem tots a la zona dels Estrets i mentre nosaltres fem una escalada, l’Ester, la Lina i la Martina faran una excursió per conèixer la zona.
Nosaltres ens posem a la via Tintin que ja he fet, però que considero que és una bona via per conèixer els Ports i el pa que si dona, (sobretot pel Josep que no hi ha escalat mai).
La primera vegada que vaig fer-la vàrem entrar per la “Pasión por la birra” i a la segona vàrem seguir per la Itaca.

Aquesta vegada en lloc de començar per l’original comencem per una que puja just a la dreta  , crec que es diu “deja al cliente satisfecho”. i és un xic més difícil .

La segona, (he fet memòria quan m’he posat a fer-la) és molt mantinguda en el seu grau i has de confiar amb la roca perquè les assegurances allunyen però molt bonica de fer.

La tercera , diria que la roca és una mica millor i el recorregut és molt bonic, superant un seguit de panxetes molt ben assegurades.
La primera intenció era baixar en ràpel des de aquesta reunió, però encara tenim llum i prefereixo fer-la fins dalt i ensenyar-li la baixada al Josep . A més el vent podria complicar-nos la baixada i és millor caminar.

Fem la darrera tirada que tan sols presenta un passatge complicat i sortim caminant amb un vent que quasi ens tira però que una vagada deixem la carena , ja no el sentim.
La canal de baixada esta equipada i en poca estona estem al terra, ara tan sols resta anar fins el pàrquing on ens esperen la família i directes a Horta per sopar.
Per dema diumenge hi ha previsió d’aigua a dojo i no sabem com anirà el tema de sortir, però al menys hem pogut fer una escalada.