Els VISAS a principi dels anys 70´s

Els  VISAS  a  principi  dels  anys  70´s

divendres, 28 de febrer del 2020

VIES DE LES CABRES + D'OMBRES I LLUMS


DIMECRES, 26 DE FEBRER

Hi ha dies que és més important anar amb els companys que no la via que fas i avui era un d’aquests dies.
Desprès de varies setmanes sense sortir avui recuperem al Gines i al Joan. El primer per causes laborals però en Joan acaba d’arribar d’Oman i te moltes coses per explicar-nos. (i nosaltres moltes ganes d’escoltar-lo).


Jo no puc sortir fins les 9, 30 i ells ens esperen al forn del Bruc explicant aventures. Finalment serem sis, el Joan, l’Antoni i el Josep faran una cordada i el Genis, l’Isabel i jo l’altre.


Donat l’hora que és decidim quedar-nos per Montserrat i per no caminar gaire anem a la Codolosa (sempre les menyspreem i sempre acabem tornant-hi).
El nostre objectiu , les noves vies de les golfes de la Codolosa, tot i que l’Isabel i jo ja l’hem fet, fa quatre dies.


Per no coincidir en tot el recorregut, nosaltres escollim per entrar la via, “de les cabres” amb un traçat molt directe.


La via “d’ombres i llums “ ja vaig parlar-ne fa poc, tan sols dir que aquesta vegada la segona tirada l’he començat pel lloc que calia i és molt més agraïda que per on vaig fer-ho l’altre vegada.


Hem anat sempre darrera dels companys i una vegada acabada l’escalada tornem al Bruc per fer una bona cervesa i seguir parlant d’aventures , passades i per venir.

J. ESTRUCH


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada