dimecres, 18 de setembre del 2019

MAGICAL MYSTERY TOUR

DIUMENGE, 15 DE SETEMBRE

Aquesta setmana , torna tocar Montserrat, hem quedat amb els companys que properament farem una escapada a Marroc per parlar de l’organització i a més si podem escalar un xic, molt millor.
Primer un bon esmorzar a Ca l’Anna i desprès sense preses, cal decidir que fem.
Tot i que alguns de la colla ja han fet les vies, s’imposa anar a la Plantació per fer la Magical Mystery tour , una via ben assegurada i que ens permetrà fer metres.

Una vegada a peu de via , decidim dividir-nos en dues cordades, l’Isabel i jo anirem a la Magical i en Pere i l’Angel faran la veïna Canvi climàtic.

La primera tirada de la nostra via, agafa el contrafort que queda just davant de la Canvi climàtic i amb uns quaranta metres es situa sobre el primer contrafort, aquesta tirada no te res  d’especial i fa reunió en el collet que ajunta aquest contrafort amb el següent.

La segona tirada comença amb un pas desplomat que cal posar-hi un estrep i desprès amb una sortida fàcil seguir tota l’aresta fins el següent collet.

La tercera tirada m’ha agradat força, primer una placa sense assegurances , no gaire difícil però que fa parar atenció a la progressió fins arribar a un llavi vermell on hi ha un pitó, desprès flanqueja a la dreta per escapolir-se d’un desplom i agafar la placa superior  amb uns passatges molt verticals però amb roca spucknic.
Aquesta tirada acaba al cim del contrafort i caldrà caminar uns metres per anar a trobar la continuació de la via , ja en la roca de Sant Marti.

La quarta tirada, també es molt bonica, una placa plena de forats que cal ascendir en diagonal a la dreta cercant el millor recorregut i fent reunió en una fissura situada molt a la dreta.

La darrera tirada, comença per aquesta fissura però aviat la deixa per anar a la placa de la dreta i seguir un petit díedre amagat, que ja no deixarem fins quasi sota el cim.

Una vegada al cim cal fer un petit ràpel per baixar al collet .
Ara tan sols queda baixar per una canal fins a peu de via i desfer el camí d’aproximació.
Una vegada al cotxe, directes al Bruc per fer la cervesa de rigor i acomiadar-nos fins el dijous que començarem la nostra aventura per terres marroquines