Els VISAS a principi dels anys 70´s

Els  VISAS  a  principi  dels  anys  70´s

dimarts, 4 de gener del 2022

VIA ANIVERSARI

 DIVENDRES, 31 DE DESEMBRE

Avui si que sera, de ben segur, la darrera escalada de l'any i m'agradaria aconseguir els objectius que vaig plantejar-me a principis d'any.


Pot esser una deformació professional de la meva feina, (tenia que treballar constantment amb uns objectius concrets i per descomptat aconseguibles).

Molts ja els tinc superats però un d'aquests objectius és la proposta de tatxar quatre de les vies que tinc a la llibreta de pendents (i en tinc moooltes !!!) però diuen que molt corre poc fa i cal anar paint les vies poc a poc.


Avui per avui n'he tatxat tres o sigui que cal fer-ne una més per aconseguir-ho.

El Genis ha dit per sortir i fer una matinal, és la meva oportunitat d'aconseguir-ho i a méws el temps acompanya.


Li proposo d'anar a Garraf per fer la via Aniversari, fa un temps vaig intentar fer-la però sense ressenya vaig acabar fent la via “Sanchez Reynal” que esta just al costat.

Avui ja anem més concienciats.


Arribem al “Pas de la Mala dona” i estem completament sols, és un veritable privilegi amb la quantitat de gent que sempre hi ha aqui.

La primera tirada, em treu els colors, (Deu !!!...... com rellisca!!!), la via esta assegurada amb quimics però a certa distancia i ara agrairia haver portat els Camalots, cosa que no he fet al pensar que estava equipada. La veritat que en algun tram m'ha calgut posar l'estrep per sortir-ne ben lliurat. M'ha costat més aquesta tirada que la segona que teoricament és molt més dificil.


La reunió amb tres quimics dels que dos (els que s'utilitzen per despenjar a la gent) estan quasi segats pel fregament de les cordes. Per sort n'hi ha un que esta bé.


La segona m'ha agradat molt (de fet diuen que es la millor tirada del sector), al principi hi ha un encastament molt polit que ens deixa a la reunió de la via “Sanchez Reynal” que esta en un bon repla, però despres segueix pel fil de l'esperó amb uns moviments molt espectaculars i aeris. Trobarem una reunió en ple esperó però hem continuat fins el repla on hi ha la reunió de la via veina i final del esperó.


La tercera tirada és basicament per allargar la via i sortir per dalt, uns metres de matolls per arribar al darrer tram de paret i sortir a una tartera sobre la que hi ha la carretera.

Aquest tram és facil.


La baixada la fem pel cami d'aproximació on trobem als companys, Asin, Galban i Notivoli que anat a fer la via Piset i també baixen per aqui.

Per celebrar el fi d'any anem a fer la cervesa a Garraf


J. ESTRUCH


DADES DE LA VIA

NOM DE LA VIA ....................................... Aniversari

APERTURISTES ...................................... M. Pedro, J. Feixas i M. Lobe

COMPANYS DE CORDA......................... Ginés Rodriguez

MATERIAL.............................................. 15 cintes

DIFICULTAT............................................... 6a/A0


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada