DIMECRES, 03 DE DESEMBRE
El darrer diumenge amb en Pere varem fer algunes de les vies de la part dreta de la Serra de Canals i aquesta setmana amb els companys estem cercant on anar el dimecres.
Aquest dimecres sortim els Ramons, el Ramir el Genis, el Pere Josep el Joan i jo i resulta que cap d'ells han escalat en aquesta zona, per tant tot i que repetir una zona es fa pesat, decidim anar hi perquè hi ha moltes vies i ens podrem repartir amb comoditat.
Quedem en trobar-nos al pàrquing de la ferrada, però les baixes temperatures ens fan repensar-ho i decidim trobar-nos a ca la Marisol d'Oliana.
Allà finalment ens repartim en dos grups, el Ramon, el Pere Josep i el Joan aniran al sector esquerra de la paret on el Joan Vidal ha obert un munt de vies curtes i ben assegurades. En Ramir, el altre Ramon, el Genis i jo ens decantem per les vies de la dreta primer perquè ells no ha fet cap via i segon perquè jo encara en tinc de pendents.
Avui sembla que el dia serà un xic millor que diumenge.
Per començar escollim les vies de mes a la dreta, en Ramon i jo farem la via “La bella Elena” i en Ramir i el Genis faran la “Fabrica de Hierro”. Les dues situades a banda i banda de la ferrada.
Les dues vies no tenen cap secret i son fàcils en les seves quatre primeres tirades i una vegada al coll comparteixen la darrera tirada.
Cal dir que a la paret la temperatura era bona però una vegada al coll, un vent gelat ens a fet patir per fer la darrera tirada.
Com que hem anat molt ràpids, decidim fer una segona via i escollim baixar per la instal·lació que hi ha al Esperó Oliana, que ja conec de haver-lo fet el diumenge. Amb tres ràpels tornem al terra.
Aquí també ens situem en dues vies veïnes , nosaltres farem l”Espero Oliana” aquesta vegada tot sencer i ells faran la “Excursió vertical” sortint per l'Esperó Oliana”
Aquesta via, tota ella es molt fàcil i com totes amb la roca a controlar per les llastres que van saltant però la poca dificultat i les assegurances fan que sigui un plaer fer-la.
Una vegada dalt , aquesta vegada no sortim a l'aresta per estalviar-nos la geló del vent i tornem a fer els ràpels. Ara si que ja en tenim prou i hem quedat amb els companys a ca la Marisol per dinar plegats.
Una bona sortida amb millor companys .
JOSEP ESTRUCH
DADES DE LA VIA
NOM............................La Bella Elena
APERTURISTES …... Karantonas Notas, Athini Eleni Hellas
CORDADA................. Ramon Bartolo, Josep Estruch
MATERIAL …............. 10 cintes
DIFICULTAT................ 6a
DADES DE LA VIA
NOM............................. Esperó Oliana
APERTURISTES......... Remi Bresco, Joan Asin
CORDADA................... Ramón Bartoló, Josep Estruch
MATERIAL.................... 10 cintes
DIFICULTAT.................. V




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada