dijous, 16 de febrer del 2023

VIA DOS TONTOS MUY TONTOS

DIMARTS,14 DE FEBRER DE 2023

Aquesta setmana no puc fer la sortida normal del dimecres per compromisos familiars, però si que puc fer-ho el dimarts.

Vaig comentar-ho al Lluis i va dir que intentaria fer canvis també en el seu dia de sortida.

Una vegada confirmat que ja tinc company li proposo que esculli ell la via que li agradia fer i la seva proposta va esser la via d'Ager “Dos tontos muy tontos” . Jo ja vaig fer-la fa uns anys amb el Jordi i la tinc emparaulada per repetir-la amb el “Visa” però no em fa res fer-la moltes vegades perquè es una via molt ben assegurada i bonica de fer.

El dimarts sortim amb tranquil:litat d'Esparreguera i ens aturem al bar Sport de Bellcaire per esmorzar, la via es curta i no tenim gaire presa.

A la pista encara trobem trams amb neu de la darrrera nevada i veiem alguna congesta al cim, però la temperatura es bona i sense gens de vent.

En tota la pista tan sols hi ha un cotxe, o sigui que dificilment trobarem a ningú a la paret.

Fem la costeruda aproximació i mentre preparem el material sentim a gent a la nostre esquerra, estan creiem a la Badalona.

Nosaltres a lo nostre i comencem la escalada, un començament rabios amb un tram que comença a estar relliscos per agafar la tercera assegurança. També coincideix amb el tram més dificil de la tirada. Superat el tram una placa vertical però amb unes franges de pelicula ens deixen a la feixa on hi ha la reunió.

Al Lluis li ha costat molt superar el tram relliscós i arriba a la reunió desfondat, però tenim tot el dia per davant i continuem.

La segona un xic més facil però que cal treballar-la amb flotants perquè tan sols hi ha quatre parabolts, per sort hi entra tot el que vulguis i més.

Arribo a la segona reunió i començo a recuperar-lo però l'esforç de la primera tirada l'ha deixat tocat i arriba a la reunió cansat. Es hora de decidir que fem i per no patir, decidim baixar i deixar-ho per un altre dia.

Dos rapels i al terra. Aqui trobem als companys de la Badalona que també han decidit baixar.

Nosaltres marxem, (no sempre podem trionfar, i cal saber baixar a temps), però ells encara es quedan una estona per fer la primera tirada de la nostra via i aprofitar que estan aqui dalt.

De baixada una aturada al bar “ Lo Torres” d'Ager per fer la cervesa.

És una costum que no volem perdre .